邁向天能,基斯杜化·路蘭(Christopher Nolan)電影之路! #1



    係我個人導演排行榜頭三名嘅基斯杜化·路蘭(Christopher Nolan)新電影《天能》(Tenet)準備上映,係入戲院睇新戲之前緊係重温吓佢啲舊戲先啦,今次就順序咁講一次佢嘅著作(除咗《跟蹤》(Following),因為呢套唔係劇情長片,又無出過碟,所以我都無睇過)。例牌無結局爆雷,只有導讀。

 -----------------------------------------------------------------------------------------

    第一套亦都係最多人討論嘅一套戲《凶心人(港)/記憶拼圖(台)》(Memento),造成兩極化評論主要原因係佢嘅非線性敍述方式,一般電影多數都係用直線嘅方式嚟敍述故事劇情,如:小明去買面包途中,被車撞死,劇情係跟住時間進行;而非線情一般就係:小明死左,原因係比車撞死,佢死之前想去買面包,由原本順序變成倒序或者係:小明比車撞死,死前佢去緊買面包,途中嚇親個整車師傅導致佢唔記得整好個迫力繼而司機失控炒車,撞死咗佢呢類多線敍事嘅劇情。

    基斯杜化係呢套戲可以話將非線性敍事手法玩到極致,劇情就講述主角連尼’(Lenny)被入屋搶劫嘅犯人打傷導致佢患上順行性失憶,即雖然保留受傷前嘅記憶,但無法產生新記憶,個人每約十五分就重裝’一次,連老婆都比人殺埋。以此為設定連尼踏上尋凶之路。呢套戲我睇完第一次就即刻重睇第二次,並唔係因為導演拍得唔好、剪接太亂,基本上好似我呢啲鈍人’一路睇可以消化得切個劇情,睇第二次嘅原因係一啲表情、對白同場景細節,好多都係我睇第一次時認為正常嘅細節,睇二次時有一種啊,唔怪之得啦嘅反應。有好多人就係無睇到第二次就覺得個劇情夾硬嚟,剪接又亂所以就留低咗個壞印,所以我推薦大家睇多一次!

    最後係睇完套戲之後我個反應係:擘大個口得個窿,完全比個結局震撼住,劇情發展一棍打落嚟令我措手不及,主角連尼講過:記憶不可信,因為記憶會改變,要尋求真相就要靠事實線索。作為觀眾嘅我自然就跟住連尼一齊用事實作為線索去尋找真相,途中亦遇到唔少人出嚟搞搞震,到底誰是誰非、線索係咪真係可以指向全部嘅真相?真係要睇到尾先知!我是否透過欺騙自己令自己開心?所有人都需要記憶來提醒自己,我也一樣。,到底一個人可唔可以靠習慣同線索生存?咁就要睇吓主角連尼點樣做! 






-----------------------------------------------------------------------------------------

    後記:寫呢編文比我想象中嘅難,要推薦一套戲就會講到套戲嘅一啲劇情或者題材,偏偏基斯杜化啲戲好多劇情都環環相扣,講得一樣嘢就好易容爆雷埋其他劇情,所以寫完又刪刪完又寫,終於揀咗啲無咁易容爆雷嘅點出嚟,至於跟住落嚟嗰幾套戲我諗都係相同情況,希望大家睇得開心啦! 

記憶拼圖/凶心人 BD -MOP$ 193 
可使用以下連結查詢價格或直接連繫我,每日更新不同影碟,快啲嚟睇吓有無啱心水啦! 

如上表無你想要嘅碟亦都可以直接俾我名我去揾!  

如有任何需要或疑問,歡迎聯絡: 
Tel/whatsapp:+853 6806 7322 

留言

這個網誌中的熱門文章

正版4K UHD/藍光碟入門心得 #1

經典港產片,由藍光重現!

邁向天能,基斯杜化·路蘭(Christopher Nolan)電影之路! #3