正版4K UHD/藍光碟入門心得 #2

#2軟件編

上編#1 就簡單介紹咗乜嘢係藍光碟同睇藍光有乜需求,今編就會講解藍光播放軟件,呢次我就揀咗三隻軟件,分別係:Leawo Player(免費)DVDFab PlayerPowerDVD Player(收費);會揀Leawo係因為市面上可以免費播到藍光碟嘅係得佢一隻;而DVDFab PowerDVD係市面上唯一(?)收費嘅播放器同時可以播到Blu-ray4K UHD 碟嘅軟件,今次我就用咗4K UHD嘅《未來戰士:黑暗命運嚟》做測試,下面正式開始。


1.    Leawo Player


網址:https://www.leawo.com/blu-ray-player/

售價:免費/USD$22.47(HKD$~180)一年/USD$49.97(HKD$~400)終生


Leawo Player 其實係有收費版的,既然佢做得個免費版出嚟當然亦都有限制啦,使用限制就係無得用選單模式去播放藍光碟,軟件會自動偵測隻碟入面正片(最大嗰個檔案)去播放,所以係影片播放時就要自已係功能表到揀翻想要嘅字幕同音軌,而係播放時會有收費版嘅廣告間歇性彈出嚟,唔會好多,可能睇完成套戲都係得2-3次。

功能介面方面亦都比較簡單,唔會好似PowerDVDDVDFab有多咁色彩、光暗、對比度設定,你亦可以設定->介面語言 設定首選字幕/音軌語這,不過小弟設定完之後似乎無乜作用,所以我都係手動揀啦;而介面語言就有簡中同英文可選,有趣嘅係我發現當你揀介面語言嘅時候只可選擇用相關語言嘅時區,例如簡中嘅時候時區會得翻北京可選。

總結:可以播放4K UHD/Blu-ray,但係就無選單模式,只可播放正片,都無乜嘢可以抱怨,話哂佢係免費嘅有得俾你睇都偷笑啦!




2.    PowerDVD Player


網址;https://tw.cyberlink.com/

售價:PowerDVD 20 Ultra HKD799終生/ PowerDVD 365 HKD37每月


作為老牌正規光碟播放軟件,PowerDVD可以話係最多限制嘅收費4K UHD碟播放軟件,係硬件上除咗需要有第7intel CPU(支援Intel SGX技術),顯示卡要GTX10XX系列以上之外,你嘅主機板、讀碟機、HDMI線,就連輸出都一定要用內顯先可以成功播放,所以你都咪話唔頭痕,具體硬件SPEC可以用PowerDVD嘅官方檢測工具嚟睇睇自已是否符合要求。

軟件使用介面唔會太繁複,打開畫面有得揀電腦模或電視模式,電視模式底下個選單介面同一般播放機嘅畫面相似,方便你用鍵盤操作,小弟嘅感覺就係除褲放屁!既然都係要用滑鼠鍵盤在電腦上睇碟,我哋我係睇翻電腦模式啦,係電腦模式底下,如果你入咗碟佢就會自動跳去播放畫面,喺呢個畫面如果你有連上網的話佢會自動下載電影有關資訊如:中英文名,年份,導演及演員,仲有電影簡介同影評,呢一點我覺得都幾貼心同實用,而係下方就會有PowerDVDTureTeater 增強功能,可調教色彩、光暗對比同音效,連畫面尺寸都有得調整,係睇舊DVD時非常有用。而佢嘅快進快退功能我就覺得麻麻地,係快進X8倍速時已經會跳格播放,唔方便有時想揾某一電影場景重温或者快進揾片尾彩蛋,而DVDFab Player嘅快速我去到X16倍速先會跳格。PowerDVD亦都支持3DVR,有興趣嘅朋友可以試下。

總結:麻X煩,平時我係睇碟都係DVDFab,但因為有時某啲碟無法正常播放我先會用PowerDVD.而佢嘅每月訂閱方式亦都比較易吸引人入門。





3.    DVDFab Player 6


網址:https://www.dvdfab.cn/media-player.htm

售價: DVDFab Player 6 Ultra 2USD$99(HKD$~800)/終生USD$149(HKD~1200)

DVDFab呢間公司其實並唔係專賣播放軟件,佢主要做嘅係光碟DRM破解或者刻錄技術軟件,所以佢個播放器可以播到4K UHD亦都好正常,而作為一間破解DRM公司,佢就唔再需要你有啲乜嘢硬件播放要求,只要你有親4K嘅讀碟機就得,就算無4K UHD芒一樣可以播到!

        乜話?無4K芒睇4K UHD碟做乜X?少年你太年輕了,係#1藍光碟呢編我介紹4K UHD碟除咗解像度去到4K,最重要嘅其實係HDRBitrate(位元速率)HDR令到畫面色彩更鮮艷更廣,較貼近現實色彩,最重要係暗淡嘅場面唔再灰矇矇一片,而Bitrate高低決定畫質細緻,呢一點同係Youtube睇片有著同曲異工之妙,即使你無4K芒,只有係Youtube影片較高解像度亦同時會提升Bitrate,從而令到條片睇落去較為清晰。另外,DVDFab Player亦提供HDR模擬技術,效果出到嚟見仁見智,我就覺得還可以啦。

        最後到使用介面,簡單無花巧嘢,正常選單模式播放光碟,亦可選擇簡單模式入碟直接播正片,較實用嘅就係喺正常選單模式底下亦可飛走碟片啲警告或者廣告,非常方便。DVDFab 支持3D,但係唔見有VR揀。

        總結:DVDFab Player可以話最實用嘅播放軟件,而且無需硬件要求,非常親民,但缺點就係有陣時會播唔到,大約每1X隻碟入面會出現1-2隻,到最後都係要用翻PowerDVD播。

後記:上述三隻播放軟件,Leawo Player係我一開始接觸藍光碟嗰陣先用,之後一直都係DVDFab PowerDVD輪住用,如果係都要排名嘅話我會分開:

格價排行:

PowerDVD->Leawo->DVDFab

    PowerDVD唔洗多講,訂閱制就比較好控制,平時用Leawo,真係播唔到先用PowerDVD

個人實用排行:

DVDFab->Leawo->PowerDVD

    DVDFab較為全面,功能亦都比Leawo多,而且佢可以幾部電腦一齊用(要額外加USD$30~HKD$240)但價格貴USD$149(HKD~1200)Leawo中規中舉,終生授權都係USD$50(HKD$~400);而PowerDVD限制多多,終生價格較貴(HKD$799),勝在佢可以每月訂閱,較容易接受。

        最後再提醒大家,千其唔好正價買,唔好正價買,唔好正價買!呢類軟件經常會搞優惠,而且每次都20%off起跳,個優惠頻率仲高過街邊結業大清貨嘅嘅舖頭!而且多數都會有Bundle,可以連埋其他想要嘅軟件一齊買,所以除非你急到就嚟賴,如果唔係都係忍一忍啦。仲有一點,所謂嘅終生版係指你買當下嘅版本終生使用,例如我買咗2019,咁當佢出咗2020嘅時候你就要再俾較少嘅錢升級,基本上佢地每年都會出個新版本,每代之間都係大同小異,例如升級版就支援8K播放。所以如果無需要嘅話其實唔升級一直用都無問題,最多就係無咗技術支援,問客服嘢佢會同你講話係舊版本問題,焗你比錢升級。








如有任何需要或疑問,歡迎聯絡:
Tel/whatsapp:+853 6806 7322

留言

這個網誌中的熱門文章

正版4K UHD/藍光碟入門心得 #1

經典港產片,由藍光重現!

邁向天能,基斯杜化·路蘭(Christopher Nolan)電影之路! #3