正版4K UHD/藍光碟入門心得 #0

 序:

仲記得我買嘅第一隻DVD,係劉德華同張柏芝出演嘅《老鼠愛上貓》哥陣我無諗過話要支持正版之類嘅嘢,只不過係純粹上網揾唔到而焗住去買隻碟睇下,價格唔貴,睇完之後我個懷舊Mode即刻著咗,開始去揾更多嘅舊式港產片去睇,一路睇住只有一種奇怪嘅感覺:點解個劇情同個情緒好似同我以前睇嘅唔一樣嘅?然後我先發覺:配音!無錯,網上流通嘅片源都係啲普通話音軌DVDrip又或者係啲電視台轉錄嘅片段,而多數呢類片為咗避開版權偵測同埋方便係網上流通(以前上網頻寬無而家咁高),所以都會對影片進行極度壓縮,為咗可以睇到正常畫質嘅電影,我開始越買越多,踏上咗成魔之路…
而我買嘅第一隻Blu-ray,係狄卡比奧嘅《復仇勇者》(The Revenant),嗰陣時我都係完全無接觸過Blu-ray,淨係聽講話甚麼FHD 1080P,乜嘢色彩有幾細緻色域有幾廣之類嘅嘢,同埋話哂係狄卡比奧人生第一次攞奧斯卡金像獎(老實講我覺得潛行凶間佢更應該攞到獎),所以就買隻碟睇吓,我仲記得好興奮咁買咗隻碟翻到去,先發覺原來一般DVD讀碟機係播唔到Blu-ray,隔咗兩日終於買到部機先發覺原來仲要用埋某啲播放軟件先睇到,成個過程曲折到無朋友,到真係睇到嘅時候,我嘅反應只有兩個字可以形容:屌!值!係之前我對FHD電影嘅槪念只有解像度高過DVD呢會事,但係見識過Blu-ray之後先發覺原來之前所睇嘅所謂”高清電影”都只不過係經過壓縮之後用嚟宣傳”XX最大的娛樂場上線了”嘅產物,個畫無論係解像度、對比度、色彩抑或係場景入面唔同物件嘅距離表演都完全比唔上Blu-ray(當然啦,科技發達而家嘅壓縮技術都有所提升),就係咁,我由買DVD變成Blu-ray…
仲記得我第一次睇基斯杜化‧路蘭嘅《星際啟示錄》(Interstellar)嘅時候,係我見到呢隻碟造緊特價所以買嚟睇睇,睇完我心諗:點我會錯過入戲院睇呢套戲!係IMAX嘅加持加埋導演堅持使用大量實境下,電影入面有大量場面比人一種極其宏偉嘅感覺,雖然係只係FHD,但係都可以感受略略感受到某幾嗰場境嗰種浩瀚無垠嘅氣勢,嗰一刻我只係心諗:如果電影院重播就一定要入場睇;直到有一日機緣巧合底下買到部4K電視,我即刻就借咗隻4K碟嚟試機,但係Blu-ray碟惡夢又出現,首先要揾讀碟機,跟住又話要CPU主機板顯卡要去到某一個階級,最後又嚟播放軟件支援問題,一翻曲折之後終於可以睇到4K HDR嘅威力,原本係FHD畫質略微模糊嘅星體背境,一啲有細小粒子嘅場境(雪、沙、水點等)係4K解像底下變得清晰可見,所有嘅模糊星體都變翻做銳利嘅光點,而係HDR加持下原來較暗太空場境都變翻較接近平時嘅顏色同光度,唔再係灰暗暗一片,就係咁,4K之路開始了…

如有任何需要或疑問,歡迎聯絡:

傑仔/Daniel 仔

Tel/whatsapp/wechat:+853 6806 7322

Facebook:https://www.facebook.com/redeyesmediasolution

留言

這個網誌中的熱門文章

正版4K UHD/藍光碟入門心得 #1

經典港產片,由藍光重現!